dissabte, 20 de novembre del 2010

Mucho que hacer

Llevo unos días sin pisar el blog, pero no tiene nada que ver con momentos de inactividad. Se me acumula el trabajo!!!! Nacimientos, despedidas, tarjetas, álbumes...

Para empezar, un nuevo miembro en la familia, Eric




Luego un par de tarjetas para celebrar la crisis





Y por último un regalo atrasado para una bebé que nació en mayo. Si me descuido, le envío el álbum de la comunión!!!









Puf, que estres, que se pare el mundo que me bajo!

4 comentaris:

  1. Hola !!!!
    A mi em passa el mateix .... el dia te menys hores de les que necessito !!!!
    El MA m´agrada molt ....i la targeta pel Erik es preciosa !!!...i les targes per la crisi genials. Estàs molt treballadora !!!
    Jo estic em les targetes de Nadal i crec que em faltarà temps...
    Una forta abraçada,

    ANNA

    ResponElimina
  2. que trabajos mas lindos! felicidades!!

    ResponElimina
  3. Com t'entenc, noia.... em passa el mateix....
    però has fet uns treballs magnífics... el MA m'encanta.....

    ResponElimina